Taloasema voitti Isännöintiyritys 2019 -palkinnon

Taloasema on valittu Isännöintiyritys 2019 -kilpailun voittajaksi. Isännöintiliitto palkitsee vuosittain alan ammattilaisia Isännöintipäivillä, jotka tänä vuonna järjestettiin Helsingissä. Palkintojen teemana oli yhteistyö.

Isännöintiyritys 2019 -palkinnon voittajaksi etsittiin yritystä, joka on esimerkillinen palvelukumppani ja vaalii toiminnassaan yhteistyötä edistäviä toimintatapoja. 29 eri kaupungissa toimivan Taloasema-ketjun toimipisteet tekevät tiivistä yhteistyötä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Näin taloyhtiöillä missä päin Suomea tahansa on saatavillaan kaikki ketjussa oleva osaaminen, olipa kyse taloudellisesta, teknisestä tai juridisesta asiasta.

Yhteistyökumppanien ja asiakkaiden kanssa tehdään monenlaista yhteistyötä – yhden kehityshankkeen tuloksena syntyi esimerkiksi yhtiökokoussovellus, joka mahdollistaa osallistumisen taloyhtiön yhtiökokoukseen verkkosovelluksen kautta ajasta ja paikasta riippumatta. Ammatillisen lisäkoulutuksen järjestäjä Amiedun kanssa toteutettiin hanke, jossa asiakasyhtiöiden hallitukset otettiin työpajoihin mukaan kehittämään taloyhtiöiden teknisiä palveluja.

–Pyrimme kehittämään palvelumalleja, jotka auttavat sekä asiakasta että isännöitsijää. Palvelumallit, jotka palvelevat kumpaakin tahoa, otetaan parhaiten käyttöön, ja ne ovat tärkeä osa asiakaslähtöistä isännöintiä, kehitysjohtaja Nina Gromoff kertoo Taloaseman toimintakulttuurista.

Henkilöstöllä on hyvä yhteishenki, ja palvelu perustuu yhdessä tekemisen kulttuuriin. Myös teknistä osaamista käytetään hyödyksi yli toimipisterajojen. Ketju tarjoaa henkilöstölle keskusyksikön ja lakimiesten tuen sekä yhteistyötä edistäviä tapahtumia, ajankohtaiskoulutuksia ja keskustelufoorumeita.

Taloasema tekee paljon yhteistyötä myös paikallisten toimijoiden kanssa, jolloin tuetaan alueen kehitystä ja asiakkaat saavat parhaan paikallisen toimijan toimeksiannoilleen.

Valtakunnallisella Taloasemalla on 36 toimipistettä 29 paikkakunnalla.

Taloasema.jpg

–Tarjoamme paikallisesti asiakkaillemme Taloaseman kehittämistyön tuloksena hyviä työvälineitä, esimerkiksi uutena sähköinen yhtiökokous, jota esittelemme 29. lokakuuta koulutusillassamme. Taloasema-ketju kehittää isännöintipalvelua jatkuvasti. Ketjun resursseja hyödyntäen me pienyrittäjät saamme tarjota ajanhermolla kehittyvää isännöintiä kaikille paikallisille yhteistyökumppaneillemme ja asiakkaillemme, Taloaseman Varkauden toimipisteestä, Isännöinti Hirsjärvi Oy:stä kerrotaan.