Savon Talotiimi

Savon Talotiimi on varkautelainen yritys, joka palvelee kaikissa isännöintiin, kiinteistön- ja vuokravälitykseen liittyvissä asioissa ammattitaitoisesti, joustavasti ja tehokkaasti.

Yritys on laajentanut toimintaansa ja muuttanut vuoden 2021 vaihteessa suurempiin liiketiloihin Relanderinkatu 91:een. Yrityksen toiminnassa kiinteistö- ja vuokravälityksen rinnalle ovat nousseet viime vuosina myös isännöintipalvelut.

Isännöinnissä tavoitteena on tehdä asukkaiden asumisesta vaivatonta sekä hoitaa yhtiöiden lainmukaiset velvoitteet järkevästi. Hyvä vuoropuhelu taloyhtiön, sen hallituksen ja asukkaiden välillä on toimivan isännöinnin kulmakiviä. Paikallinen yritys kuulee herkällä korvalla asiakkaitaan ja on ketterä toimissaan.

Kiinteistönhoitoon kuuluvat päivittäiset korjaus- ja kunnossapitotehtävät vievät yrittäjät kentälle päivittäin. Osa töistä teetetään paikallisilla alihankkijoilla ja kumppaneilla. Vanheneva rakennuskanta asettaa lisävaatimuksia myös isännöintiin ja muun muassa kunnossapitosuunnitelmat ja erilaisten kunnostusprojektien valvominen ovat osa palveluvalikoimaa.

Pienessä yrityksessä tehdään monipuolisesti erilaisia tehtäviä ja se sai myös uuden osakkaan kiinnostumaan alasta ja yrityksestä. Yrittäjä Hannu Nissisen kanssa monipuolista työtä on nyt jakamassa Tiitus Hopia, jolle uudet tehtävät ovat olleet mieluisia. Pienessä yrityksessä pääsee myös näkemään hyvin koko yrittämisen kentän aina taloushallinnosta kunnossapitoon. Kokeneen yrittäjän kanssa on hyvä lähteä rakentamaan liiketoimintaa, samoin uudet ideat ja osaaminen tuovat paljon yritykseen.

www.savontalotiimi.fi

Talotiimi.jpg

Yrittäjä Hannu Nissinen (vas.) ja Tiitus Hopia.