Taloasema Isännöinti Hirsjärvi Oy laajensi ja muutti uusiin tiloihin

Suurin osa isännöimistämme taloyhtiöistä on kulkenut kanssamme alkutaipaleelta saakka – jo kahdeksan vuotta! Toimintamme on kasvanut maltillisesti ja olemme saaneet perheeseemme monia uusia asiakkaita. Kiitämme luottamuksestanne!

Tarina alkoi Kauppakadun pienestä toimistosta, josta kotipesämme siirtyi Pirnankadulle.

Vanhan toimistomme seinien sisällä tehtiin lukuisia isoja kunnossapitopäätöksiä, mutta myös pienempiä asukasviihtyvyyttä parantavia ratkaisuja.

Vaikka vanhoihin tiloihin jäi paljon mukavia muistoja oli nyt aika tehdä seuraava iso päätös - muutimme isompiin, avarampiin ja toimivampiin tiloihin helmikuun alussa!

Toimistomme vahvuuksia ovat vankka osaaminen, luotettavuus ja iloisuus.

Asiantuntijuus ja sen ylläpitäminen on toimintamme alusta asti ollut yksi tärkeimmistä kulmakivistä.  Olemme voineet tarjota asiakkaillemme kokemuksen tuomaa osaamista ja varmuutta siihen, että asiat menevät oikein ja asioiden hoitaminen on mutkatonta. Henkilöstön jatkuvalla kouluttautumisella varmistumme siitä, että olemme pysyneet kehityksen aallon harjalla, vaikka isännöintiala on muuttunut paljon viimevuosien aikana.

Teemme työtämme asiak-kaita varten. Meille on tärkeää, että toiminta on asiak-kaillemme mahdollisimman avointa. Isännöimiemme yhtiöiden hallituksen jäsenillä on mahdollista seurata taloyhtiön kirjanpitoa reaaliaikaisesti.  Korona-aikana on ollut mahdollista kehittää ja kehittyä tulevaisuutta varten, sen olemme tehneet ja se selviää myöhemmin mitä se tarkoittaa. Hyvää kannattaa odottaa.

Toimistollamme on loistava yhteishenki ja yhdessä tekemisen meininki - saamme apua ja tukea toisiltamme. Tämän positiivisen asenteen haluamme välittyvän myös asiakkaillemme.

Ihanaa aurinkoista ja terveellistä kevättä kaikille toivottaa: Heli, Tarja, Sanna, Aimo, Lasse, Anne ja Pekka.

Kuvat: Lasse Hirsjärvi

Taloasema1.jpg

Meidät löytää vesitornin naapurista osoitteesta: PETÄIKÖNKATU 9 B LH 50  (sisäänkäynti Nakskovinkadulta).

Taloasema2.jpg

Asiakaspalvelumme: varkaus@taloasema.fi